tisdag 1 december 2009

Who took the bomp from the bompalompalomp?

På Malmö folkhögskola har vi kulturdagar en gång i månaden, vilket betyder att en klass planerar en dag med massa aktiviteter för hela skolan. Idag var vår tur!

Vi lekte, dekorerade cupcakes, sydde tygpåsar och tryckte på tyg. Vi visade även upp det vi gjort under vårt sista projekt i en liten modevisning!

På bilden är det fina Sara som gick i mitt färdigsydda rosa underklädeset! Dock sitter inte det hela perfekt, men det är för att det är gjort i en storlek större än vad Sara är, så det blir lite "pösigare", men jag tycker det är fint ändå!

Nu är jag både fysiskt och psykiskt utmattad, det har varit mycket de senaste dagarna. Nu ska jag ladda upp mina batterier med glögg och nya scrubs-avsnitt!

Linnéa Ingrid

3 kommentarer: