fredag 15 januari 2010

Den oväntade accessoaren


Den mest otippade accessoaren jag sett på senare dar är just strumphållaren. Då menar jag inte sådana som vi använder för att hålla upp våra strumpor av nylon och silke, utan sådana som männen bar förr för att hålla upp sina strumpor.

Jag måste säga att jag tycker det ser ofantligt snyggt ut! På ett udda vis.
Inspirationsbilden kommer från en väldigt söt blogg vad namn La Meow

Man kan köpa sitt egna par av SWANclothing som har sin butik på Etsy här.

Linnéa Ingrid

4 kommentarer:

  1. åh vilka snygga skor!
    ebay och tradera är ju inte riktigt samma ..men säljaren hade bara positiva omdömen så får väl hoppas denna sköter sig.

    SvaraRadera
  2. Kan man bli mer avundsjuk på den kvinnans garderob?

    Fast jag skulle faktiskt kunna tänka mig ett par strumphållare... ska börja kika, vad kan det heta på engelska, suspender nått kanske

    SvaraRadera
  3. ... gud såg inte etsy länken, garters, ska börja ebaya lite nu

    SvaraRadera