söndag 10 januari 2010

Som jag skrivit i bloggen innan så vill jag spy galla på allt som har med årsskiften och alla dessa listor, jämförelser, årssammandrag, den plötsliga hets att mäta sina framgångar och sin tid. Men jag måste säga att jag nu såhär i början av året är rätt lyrisk för mycket som komma skall. Den bitterheten som rann genom mina vener likt ett gift börjar sakta sippra ur. Omedveten detox kanske. Jag har funnit mycket jag tappat på vägen som jag inte varit beredd på att lämna än. Men nu är det tillbaka.

Jag menar inte alls på några sätt och vis att jag upplevt en förändring värd att nämna, utan mer ett eget uppvaknande som sakta men säkert smugit sig på. Nu är det på många sätt och vis kristallklart, men jag har mycket att ta tag i för att göra saker till verklighet. Den energin har jag inte haft på mer än ett halvår, men nu är den tillbaka.

Jag åker snart till Malmö. Sen kommer Amanda för att stanna och Alexander kommer på prövotid.

Nu ser vi året 2010 som året då vi hoppar, satsar, inte låter tiden rinna mellan fingrarna. Ingen mer ånger.

2 kommentarer:

  1. 2010 kommer kicka ass, Nea, det är vi väl medvetna om efter vår älskade kväll=D Tagga som fan nu, snart är det dags för oss att ta över världen!=D<3

    Min fotograf vill btw att du kontaktar honom, så mailar ditt namn och mobilnummer till honom;D

    SvaraRadera
  2. Ja, det var nog precis sådan pepp vi båda behövde! Vi kommer ta över världen och det är banne mig snart.

    Nej men vad spännande! Men det blev lite tvåtydigt där - jag ska kontakta honom men du skickar mina uppgifter till honom? Vilket av dem?

    SvaraRadera