onsdag 1 juli 2009

Sökandet av inspiration från den andra änden

När jag inte får den inspirationen jag vill ha så brukar jag gå runt och leta tyger och material som jag kan jobba utifrån istället för att få en direkt idé i huvudet. Igår var från början inte en sådan dag, men Röda Korset här i Örebro hade halva priset på allt, så jag kunde inte hålla mig!

Dessa textiler köpte jag för hundra kronor och nu har jag så mycket inspiration att jag tror jag kokar över - vad snabbt det kan gå från allt till inget.
Har ni några idéer om vad ni tycker jag ska göra med dessa sommarfina tygerna?

Linnéa Ingrid

2 kommentarer:

  1. Little Jenny Humphrey! Superbra initiativ. Det var inte en dag för sent <3

    SvaraRadera
  2. En nystartat bokblogg finnes på:
    http://www.bokuggla.blogspot.com

    Lev väl och mycket!

    SvaraRadera