lördag 19 september 2009

Det där med pepp och nätverk.

Det roligaste med bloggar och allt sådant är hur man kan peppa varandra så otroligt mycket! Jag tycker det är extra roligt när det är någon som skapar en helt ny blogg - speciellt när det handlar om något kreativt! Därav kommer jag till en alldeles pinfärsk blogg - nämligen min gode vän Görels.

Görel och jag var från början bekanta, men har nu delat svett, tårar och en sjukt massa annat då vi skapade ett företag tillsammans. Nämligen REEKO UF. Det var ett väldigt omtumlande år kan man lugnt säga, men jag skulle inte byta ut det för något i världen (eller vänta, tar tillbaka det där - om jag fick gå tillbaka skulle jag nog tagit mig själv i kragen och haft lite mer disciplin så att jag inte behövt sitta de sista trettio timmarna i sträck och sytt - men inget annat!).


Hennes blogg handlar också om skapandet och hela den underbara och ångestgivande processen från en tanke till ett färdigt plagg.


Jag älskar Görels stil och tänkande för att den får mig själv att tänka om på nytt och, jag vet att det här är en kliché, men hon gör verkligen något som är helt hennes egna. Hon är dessutom en av de mest ambitiösa och drivna människorna jag känner.

Plus, att hon är skitsnygg. Bara som ett plus i kanten.


Så här får ni en alldeles
ny karamell i bloggvärlden.









Linnéa Ingrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar