onsdag 21 oktober 2009

let them eat cake.

Nu börjar vi helt om på nytt, det känns bra. Allt har varit som ett enda knutigt garnnystan, men mycket börjar nu trassla upp sig.
Jag känner mig redo att ta tag i något nytt. Just detta projektet är jag extra exalterad över, då jag är väldigt förtjust i temat och vet redan i mitt huvud vad jag vill göra!
Det kommer vara nytt men fortfarande ett familjärt område för mig, vilket känns bra - som att jag kastar mig in med mjukstart.

Vi har börjat på ett nytt projekt i skolan, även detta med epok-tema (när ska dem ge sig med tidsperioderna!) och denna gång är det 1700-1800-tal. Det finns hur mycket som helst att ta inspiration ifrån, detta är till exempel Marie Antoinette, Gustav III, Jane Austen.

Ett par av mina inspirationsbilder!





Helt underbara tider!

Linnéa Ingrid

1 kommentar:

  1. Haha, gullesnutten då=DxD
    Skulle INTE banga på en sån klänning=D

    SvaraRadera