måndag 23 november 2009

Dagens snyggaste
Matchande läppstift och nagellack.
Linnéa Ingrid

5 kommentarer:

  1. Var bara tvungen att titta in här, när jag såg att du skrivit en kommentar på min systers blogg (elevenlovers.blogg.se). Min syster Linnéa, och jag heter alltså Ingrid. Det tyckte jag var en smula lustigt. Fast du är snyggare än jag.

    SvaraRadera
  2. Amandaelisa: Tack så mycket babe!

    Linnéas Ingrid: Ja, det var väldigt lustigt! Det är ju dock två äldre namn, så det är alla föräldrar som är retroinspirerade som kör på dem.
    Och det där tror jag inte ett dyft på! :)

    SvaraRadera
  3. Alltid lika snyggt! Jag försöker matcha med oranget nagellack och oranga läppar förtillfället.

    Jo jag såg precis att du har fått till ett sådant där frågeställning längst ner "tycker om och inte" Jag får fasiken inte min att fungera, fast du knaske inte hade några problem med inställningarna?

    SvaraRadera
  4. Det är gruvligt snyggt det med! Jag har varit på jakt efter ett orangerött läppstift, för det är så fint, men jag måste bara acceptera det faktumet att jag inte passar i det!

    Nej, jag hade inga problem alls, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det! Dock funderar jag nästan på att ta bort den, folk kommenterar mindre när man har en sådan tycker jag!

    SvaraRadera