lördag 14 november 2009

It feels like love.

Hej och hå. Jag antar att jag är rätt sen med dessa helt underbart fabulösa nyheterna, men jag brukar inte följa H&M och deras samarbeten med olika designers, då jag inte haft mycket till övers för deras andra samarbeten som jag tyckt varit rätt tråkiga (Viktor & Rolf är det enda sammarbetet som fått mig att sucka djupt i ett "åh, om jag ändå hade mer pengar").

Men nu, nu har dem gjort det!

Sonia Rykiel designar underkläder för H&M som kommer ut i utvalda butiker den 5 december. Det blir den första kollektionen av två - första är det underkläder och accessoarer som gäller, den andra kollektionen kommer ut i februari 2010 och kommer bestå av stickade plagg och accessoarer.

Det är precis sådär som jag vill ha det - klassiskt med hög midja i satin och silke.



Mitt hjärta pickar extra fort när jag ser detta.

Dock kommer det inte bli några inköp för mig, då jag försöker köpa så litet nya kläder som möjlig och de fåtal gånger jag köper nytt så är det ekologiskt. Det finns redan så mycket fina kläder här i världen och de som inte finns än kan jag skapa själv! Dessutom är det helt underbart att bara titta på!

Bilderna kommer härifrån.


Linnéa Ingrid

7 kommentarer:

  1. Ja men man borde ha råd med något litet! En body skulle kosta 299kronor, så vi får hoppas att bysthållaren är lite lägre i pris... Fan måste ha en puderosa bh!

    SvaraRadera
  2. Alltså, puderrosa <3 säger jag bara!
    Ja, så dyrt var det inte, det dyraste skulle ju ligga på ungefär 399 - överkomligt med andra ord!

    SvaraRadera
  3. usch då stackare, hoppas verkligen du kryar på dig bums!

    Hmm jag tror Beverly hills kom i precis rätt tid/ålder för mig så den blev till en stor del av mina tonår..och ja jag tycker fortfarande att den är bra =)

    SvaraRadera
  4. Men du om höga trosor, jag har samma problem, fast inte längden utan mer omkretsen.. hehe men Kappahl har ett par ashöga trosor i leopard. Bara om det skulle vara så om du är ute efter riktigt höga.

    SvaraRadera
  5. Jag kan knappt vänta. Inte för att jag har råd att köpa kläder just nu, men ändå. jag vill gå dit och känna lite. Tack för kommentaren också och fin blogg.

    SvaraRadera
  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer: Mest troligt, jag kommer ihåg när jag var liten och det var repris på Beverly Hills direkt efter barnprogrammen - det är mitt minne!

    Lonesome Mama: Ja, jag har sett dem också och planerat det inköpet! Dock så syr jag det mesta själv, när man fått in rutinen för det så går det på ett kick :)

    Maria Dolores: Ja, känna ska jag nog också göra! Även om det ser helt underbart ut på bild, så vet man ju inte där med H&M-kvalite...

    SvaraRadera
  7. Nu läste jag kommentar i Tuvas blogg också. Haha, jag är också lång, de sitter inte som på modellerna men fortfarande högre än alla små minitrosor som finns i butikerna.

    SvaraRadera