fredag 13 november 2009

Party like it's Friday the 13th.

Ikväll är det maskfest på Debaser. Jag är sugen att gå, då jag redan har inspiration för en mask. Väldigt Poison Ivy-inspirerad (femme fatale från Batman, översatt till Murgrönan eller Brännässlan på svenska).





Dock var det fest igår, alldeles för lite sömn och alldeles för mycket att göra hemma. Sedan det ständigt återkommande ekonomiska problemet. Men gratis inträde, det suddar ut problemet nästan helt. Jag har i alla fall ett par timmar på mig att bestämma mig.

Linnéa Ingrid

2 kommentarer:

  1. Åh, Poison Ivy! <3

    ..Jag klickade in här från Görels blogg, och jag kan snabbt konstatera att även denna hamnar i favoritlistan :)

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet! <3 Tyvärr fick jag inte chansen att klä ut mig till henne, då det inte blev någon utgång. Men jag ska banne mig göra det en annan gång!

    Åh, tack så mycket! Jag gillar din kreativa sida också :)

    SvaraRadera