torsdag 26 november 2009

Let there be light.

Jag har inte bloggat på ett par dagar - ska kanske se det som något positivt att jag faktiskt har ett liv? Eller så har det hela att göra med mörkerdepp, något som de flesta svenskar kan känna igen sig i.

Ännu en anledning till bloggtorkan är att alla mina projekt är halvklara. Alla ligger bara och skräpar i väntan på att jag ska ta tag i det och göra det till något. Nu har jag i alla fall börjat. Höststädningen är avklarad, alla plagg som påminner för mycket om sommar och sol som bara gör en ännu mer melankolisk är nerpackade tills solens strålar värmer igen.


Låt oss titta på ett par bilder från min förra vinter;

Jag och Amanda var här nere i Malmö för att se Jesus Christ Superstar med Ola Salo.Malmö 18 december förra året.
Stortorget, med gran och en skridskobana!
Ja, vi blev förälskade, vissa mer än andra.

(Kan ni fatta att dessa bilder är tagna i december och det existerade inte en enda snöflinga inom mils avstånd!)

Förra vintern och det var himla fint. Så låt oss tänka på fina vänskaper, dricka te (eller för min del mest kaffe, men jag är en kaffedrickare), äta apelsiner och pepparkakor. Underbaraclara skrev ett riktigt bra inlägg om vinterhalvåret - om hur vintern är här för att vi ska kunna ta det litet lugnt, att även vi kan få gå i ide. Jag tycker det låter som en riktigt bra idé.

Linnéa Ingrid

2 kommentarer:

  1. ÅH DE HÄR BILDERNA HAR JAG INTE SETT FÖRUT! time of my life! jag snor dem rakt av! haha PUSSSSSSSS

    SvaraRadera
  2. Jag fann dem på datorn, jag förstår inte varför jag inte lagt upp dem innan! I LOVE IT!

    SvaraRadera